Všeobecné obchodní podmínky a ubytovací řád

1)       Podle zákona č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele jsme povinni informovat své hosty o následujících ujednáních: 

 Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního   řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz

 Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.

 V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.

 

 

2)       Rezervační, platební a storno podmínky

 

 Informace o zpracování platby:

 Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 Podmínky pro flexibilní rezervace:

 Flexibilní rezervace musí být garantována platným číslem platební karty. Držitel platební karty musí být jedním z přijíždějících hostů nebo musí vyplnit autorizační formulář zaslaný mu za tím účelem rezervačním oddělením hotelu ( reservations@hotelclement.cz), a vrátit ho náležitě podepsaný a s fotokopií obou stran platební karty.

Karta, poskytnutá jako garance k rezervaci, může být předautorizována na částku až do výše celkové ceny rezervace, aby byla ověřena platnost karty a dostatečné finanční prostředky k pokrytí nákladů na rezervaci. Předautorizace není konečná platba a bude uvolněna v čase, který určuje vydavatelská banka. Pro další informace o pravidlech předautorizace se prosím obraťte se na banku, která vydala vaši kartu.

Zrušení rezervace musí být provedeno nejméně 24 hodin před očekávaným časem příjezdu (očekávaný čas příjezdu se rozumí 14:00 hodin (2 PM) místního času (Praha) v den příjezdu). V případě pozdějšího zrušení rezervace nebo v případě no-show (host nezruší rezervaci a nedorazí do půlnoci do hotelu a neinformuje hotel o pozdním příjezdu), je hotel oprávněn účtovat náklady za první noc v ubytovací náklady jako poplatek za zrušení.

Kontaktní údaje pro změnu a zrušení rezervace jsou k dispozici také na potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po dokončení vaší rezervace.

Podmínky pro nevratné rezervace (non refundable):

Při rezervaci s nevratnými podmínkami (non refundable) je vždy vyžadována záloha ve výši 100% částky rezervace, která je účtována na platební kartu klienta v den rezervace a zúčtována v době pobytu.

V případě zrušení, úpravy nebo v případě no-show show (host nezruší rezervaci a nedorazí do půlnoci do hotelu a neinformuje hotel o pozdním příjezdu), je celková částka jako poplatek za zrušení rezervace a žádná část platby nebude vrácena za žádných okolností. Rezervace je konečná.

Potvrzením rezervace s nevratnými podmínkami klient bere na vědomí, že neexistuje žádný právní nárok na náhradu, ani v případě změny plánů ani v případě vyšší moci.

  

3)      Ubytovací řád 

  • Doba odhlášení z hotelu je 12:00 v poledne v den odjezdu. Pozdní odhlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za poplatek.
  • Doba přihlášení do hotelu je od 14:00 v den příjezdu. Dřívejší přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za poplatek. Nedá-li host vědět, je jeho příjezd očekávám do půlnoci dne příjezdu. Poté mu může být účtována smluvní pokuta za nedojezd. 
  • Celý hotel je nekuřácký. Porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval penále ve výši 175 EUR za vyčištění pokoje. Kouření je možné pouze na otevřené terase v přízemí nebo na balkoně mezi 4. a 5. patrem.
  •  Host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu, a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvlášní čištění. V případě, že host zjistí jakékoliv poškození v pokoji při příjezdu, je povinen tuto skutečnost neprodleně ohlásit na recepci hotelu. Na případné pozdější zprávy nebude brán zřetel.
  •  Host je odpovědný za zaplacení všech dodatečných poplatků za služby a zboží, které se vyskytnou v průběhu pobytu, není-li v rezervaci uvedeno jinak. Podpisem registračního formuláře host opravňuje Hotel Clement Prague provést předběžnou autorizaci (blokaci) příslušné částky na jeho platební kartě ke krytí poplatků, které mohou zůstat nezaplaceny po odjezdu z hotelu - konzumace z minibaru, poškození pokoje atd.
  •  Hotel Clement Prague poskytuje svým hostům přechodné ubytování v hotelovém pokoji či pronájem ubytovací jednotky; pokoj / číslo jednotky je specifikováno na registrační kartě. Celkové náklady a podmínky pronájmu / ubytování byly dohodnuty v písemných podkladech rezervace.
  •  V rozmezí od 10 hodin (22:00 hodin) a 6 hodin ráno (6:00 hodin) je doba nočního klidu a ticha v hotelu. Žádáme všechny hosty, aby ji respektovali. Chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno. To zahrnuje hlasitý poslech televize nebo hudby, extrémně hlasité mluvení nebo křik v pokojích nebo na chodbách a další rušivé chování. V případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel penalizovat hosty  finanční pokutu až do výše 300 EUR nebo, v nutných případech, volat policii.
  • Psi mohou být ubytováni pouze na pokojích kategorie Standard a Comfort. Na pokojích kategorie Superior psi ani jiní domácí mazlíčci ubytování být nemohou. Psi nemají povolen přístup do restaurace během snídaní. Psi nesmí zůstat v pokoji sami bez dohledu majitelů. 

 

4)       Zásady ochrany osobních údajů

 

Soukromé údaje o hostech budou zpracovány a uloženy u hotelu v souladu se zákonem 101/2000 Sb. a kopie vyplněného a podepsaného registračního formuláře se zasílají odboru cizinecké policie, v souladu se zákonem č. 326/1999 Sb. s pozdějších předpisů, a zákon č. 314/2015 Sb.